OTO MESAJ HER OYUNCUYA GİRİŞTE

Konusu 'Kaynak Kod Paylaşımları' forumundadır ve tancan78 tarafından 2 Temmuz 2018 başlatılmıştır.

  1. Çevrim Dışı
    Staff Member
    tancan78

    tancan78 Moderator

    • Mesajlar:  59
    • Beğenilen Mesajlarınız:0
    16 Haziran 2018
    Cinsiyet:
    Bay
    Bulunduğu Yer
    Bursa
    Merhaba bi arkadaş istekde bulunmuş ona istinaden paylaşıyorum.

    1.Src nize gelin ve user.h açın voidlerin altına şunu ekleyin;

    [hide]
    Kod:
    void NoticeGiris();
    
    [/hide]

    2.Src projenizi açın Gameserver gelin Source Files içine GirisNotice.cpp oluşturun ve içine şunları ekleyin;

    Not:Baştaki includeleri kendi src nize göre ayarlayın.

    [hide]
    Kod:
    #include "stdafx.h"
    #include <algorithm>
    #include "../shared/DateTime.h"
    
    
    #define INI_SECTION_START '['
     #define INI_SECTION_END ']'
    #define INI_KEY_SEPARATOR '='
    #define INI_NEWLINE "\n"
    
    using namespace std;
    
    /*user.cpp Bağlı 2 bölüm Taşındı*/
    
    
    class CIni
    {
    private:
    std::string m_szFileName;
    // Defines key/value pairs within sections
    typedef std::map<std::string, std::string> ConfigEntryMap;
    
    // Defines the sections containing the key/value pairs
    typedef std::map<std::string, ConfigEntryMap> ConfigMap;
    
    ConfigMap m_configMap;
    
    public:
    CIni(const char *lpFilename);
    
    bool Load(const char * lpFileName = nullptr);
    void Save(const char * lpFileName = nullptr);
    
    int GetInt(const char* lpAppName, const char* lpKeyName, const int nDefault);
    bool GetBool(const char* lpAppName, const char* lpKeyName, const bool bDefault);
    void GetString(const char* lpAppName, const char* lpKeyName, const char* lpDefault, std::string & lpOutString, bool bAllowEmptyStrings = true);
    int SetInt(const char* lpAppName, const char* lpKeyName, const int nDefault);
    int SetString(const char* lpAppName, const char* lpKeyName, const char* lpDefault);
    };
    
    void CUser::NoticeGiris()
    {
    DateTime time;
    std::string Zaman;
    SendChat(ChatType:[img]https://www.ko-cuce.com.tr/styles/default/xenforo/clear.png[/img]RIVATE_CHAT, string_format("Herhangi bir sorununuz varsa Yöneticilerimize iletebilirsiniz.www.*.com", m_strUserID.c_str()), "[GAMING]Info");
    SendChat(ChatType:[img]https://www.ko-cuce.com.tr/styles/default/xenforo/clear.png[/img]RIVATE_CHAT, string_format("%s oyuna hoşgeldin , keyifli vakitler geçirmen dileğiyle.", m_strUserID.c_str()), "[Auto Message]");
    SendChat(ChatType:[img]https://www.ko-cuce.com.tr/styles/default/xenforo/clear.png[/img]UBLIC_CHAT, "* v2117");
    SendChat(ChatType:[img]https://www.ko-cuce.com.tr/styles/default/xenforo/clear.png[/img]UBLIC_CHAT, string_format("Server Time : %04d-%02d-%02d %02d:%02d", time.GetYear(), time.GetMonth(), time.GetDay(), time.GetHour(), time.GetMinute()));
    
    
    }
    
    [/hide]

    3.User.cpp için ve V3_RequestStart(); Altına şunu ekleyin; 

    [hide]
    Kod:
    NoticeGiris();
    
    [/hide]

    Not Alıntıdır
     
  2. Çevrim Dışı
    falancas

    falancas New Member

    • Mesajlar:  9
    • Beğenilen Mesajlarınız:0
    7 Temmuz 2018
    Sen denedin mi?
     
  3. Çevrim Dışı
    light

    light New Member

    • Mesajlar:  8
    • Beğenilen Mesajlarınız:0
    10 Temmuz 2018
    teşekkürler
    [hr]
    2.kısmın en altındaki şu kod kısmında yanlış satırlar olmuş kopyalarken sanırım,

    Şu şekilde olması lazım;

    void CUser::NoticeGiris()

    {
    DateTime time;
    std::string Zaman;
    SendChat(ChatType:pRIVATE_CHAT, string_format("Herhangi bir sorununuz varsa yöneticilerimize iletebilirsiniz.", m_strUserID.c_str()), "[GAMING]Info");
    SendChat(ChatType:pRIVATE_CHAT, string_format("%s oyuna hoşgeldin , keyifli vakitler geçirmen dileğiyle.", m_strUserID.c_str()), "[Auto Message]");
    SendChat(ChatType:pUBLIC_CHAT, "* v2117");
    SendChat(ChatType:pUBLIC_CHAT, string_format("Server Time : %04d-%02d-%02d %02d:%02d", time.GetYear(), time.GetMonth(), time.GetDay(), time.GetHour(), time.GetMinute()));
    }
     

Sayfayı Paylaş

- Henüz üye değil misiniz?  Şimdi üye olun!